Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gammal tråd. Men jag chansar och frågar ändå!Sv: Erfarenheter av Jaguar xkc, deep seat?
Min sadel är omvärmd hos generalagenten för Jaguar i Sverige och är ej ommärkt. Och då är min värmd från 29 till 33,5 så det är ju inte någon liten skillnad heller. En mm till och bommen skulle sprängas.
Men jag tycker absolut att de skulle märkas om om de värms om. Men man tanke på att många som inte är ''rätt ställe'' (vad fasen benämner man det som??) inte lär märka om dem så blir det ju ändå oordning. Så mätning är nog det enda rätta för att veta att man får rätt.
Gammal tråd. Men jag chansar och frågar ändå!
Hur bred i grader blev din sadel?
Hur får man tag på den du värmt sadeln hos?
Jag har en Jaguar som inte används eftersom den är på tok för smal för hästen. Men bortsett vidden låg den jättetrevligt så jag är lite sugen på att kolla upp om det går att bredda sadeln tillräckligt mycket för hästen i fråga![]()
Härligt, tack för hjälpenOj ja du vart den typ 128 grader eller nåt liknande? Men där nån stans. Hans företag heter sadeldoktorn så det är bara ringa eller maila dit. Han jobbar mkt utomlands så det kan dröja lite med svar![]()