Bukefalos 28 år!

Ericsson K700i

R

roslagen

Är det någon som har en sådan här bland alla kvicka seniorer? Du/ni som har en sådan, har ni lyckats med att få den att fungera i synk med datorn?
 
Sv: Ericsson K700i

Noop jag har Ericssons USB-kabel.... Har laddat hem drivrutiner till höger och vänster, installerat programvara och det finns absolut ingen kontakt mellan min telefon och min dator och vid de tillfällen de två finner varandra går det inte att göra någonting dem emellan.
 
Sv: Ericsson K700i

Jag är rätt övertygad om att det är något användarfel bara, men ring detta nr 013-24 45 00 SE Sverige de grabbarna kan säkert hjälpa dig tillrätta.

Lycka till
 
Sv: Ericsson K700i

Har du kollat efter telefonen i utforskaren? Jag håller just nu på att tanka över en låt till telefonen (gud vilken tid det tar :( )
 
Sv: Ericsson K700i

Antar att du kör med SE datakabel den stödjer bara usb 1.1 om jag inte missminner mig, vet inte om de har någon kabel som stödjer 2.0, köp annars en usb dongle går det lite fortare iaf upplever jag det som om det är så.
 
Sv: Ericsson K700i

*s* jag har inte ens usb, det är en sån där kabel med "pinn-don" (hjärnsläpp, vet inte vad det heter just nu :smirk: )
 

Liknande trådar

IT & mobiler Sonen har knappat på datorn så ”musplattan” slutat fungera och den orangea knappen lyser. Hur gör jag för att få det fungera igen?
Svar
2
· Visningar
193
Senast: Fille
·
IT & mobiler Finns det någonstans i datorn där man kan ändra så att vid radbyte de små bokstäverna fortsätter automatiskt? Inte ändrar till stor...
Svar
6
· Visningar
389
Senast: Rie
·
Trädgård & Växter Jag har aldrig ägt en flaggstång i hela mitt liv. Eller jo, flaggstång har jag haft senaste 10 åren, men den har inte haft någon knopp...
Svar
7
· Visningar
237
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Jag har alltid kunnat sova lite mindre 6-7 h och funkat hyfsat med det. Nu har jag haft en sjukdom och behandling som lett till en annan...
Svar
16
· Visningar
750

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • FÅRtråden
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Insektsspray
  • Föl 2020
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp