ert finaste täcke!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare horseloverno1
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 322
H

horseloverno1

in med bild på erat finaste täcke! :D

skriv gärna varför ni gillar det!

ett + om det är bild när du har det på hästen men inget krav :D

man får välja fler än ett men man behöver ju inte sätta in hela täckesgardroben :p

finns kanske en tråd? kunde ej hitta iaf

Sv: ert finaste täcke!

Här är mitt finaste täcke:

blandat057.jpg

Tjock mysig ull med silver/svart pp o svart kantband :love:

Älskar det!

Detta var mitt favorit täcke, tills min busiga unghäst på nått vänster tog sönder det.:crazy::D
20527799.jpg

Nya favvotäcket till unghästen är ett döskalletäcke, dock ingen bild ännu...

Och detta till min andra häst, så enkelt att slänga över sadeln när man skittar fram osv.
20209390.jpg

Båda köpta på H**ks.

chili001.jpg

Mitt favorittäcke, marinblått i ull från Equiline, en present som jag knappt vågat använda :o

snyggt!
o snygg polle med det lilla man ser :)

Min räka i ylle-domanitäcke!
Tycker det ser "lyxigt" ut, visserligen har halva sverige det efter att granngården rea:de ut det ;)

Hon har inte gått in det ännu hehe...

domani.jpg

önskar mig ett ljusgrått med rosa kant och silverrep runt... tror någon på buke visade ett sådant, Equiline?

(fråga inte vad som hänt med manen, den är STÖRD men nu står iaf allt på halva mankammen rakt upp, istället för varannat så det ser ut som 1 miljon toffsar)

Liknande trådar

Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i... 2
Svar
27
· Visningar
1 807
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
635
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 645
Senast: Stergo
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 523

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka