JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Utrustning
Trådstartare
Trådstartare
horseloverno1
Startdatum
Startdatum
4 Aug 2008
Svar
Svar
7
Visningar
Visningar
1 322
in med bild på erat finaste täcke!
skriv gärna varför ni gillar det!
ett + om det är bild när du har det på hästen men inget krav
man får välja fler än ett men man behöver ju inte sätta in hela täckesgardroben
finns kanske en tråd? kunde ej hitta iaf
Sv: ert finaste täcke!
Här är mitt finaste täcke:
Tjock mysig ull med silver/svart pp o svart kantband
Älskar det!
Detta var mitt favorit täcke, tills min busiga unghäst på nått vänster tog sönder det.
Nya favvotäcket till unghästen är ett döskalletäcke, dock ingen bild ännu...
Och detta till min andra häst, så enkelt att slänga över sadeln när man skittar fram osv.
Båda köpta på H**ks.
Mitt favorittäcke, marinblått i ull från Equiline, en present som jag knappt vågat använda
snyggt!
o snygg polle med det lilla man ser
Tack! Så här ser hon ut när vi inte fokuserar på täcket
Här kommer bilden på döskalletäcket
som nu är favvotäcket på fuxen
Min räka i ylle-domanitäcke!
Tycker det ser "lyxigt" ut, visserligen har halva sverige det efter att granngården rea
e ut det
Hon har inte gått in det ännu hehe...
önskar mig ett ljusgrått med rosa kant och silverrep runt... tror någon på buke visade ett sådant, Equiline?
(fråga inte vad som hänt med manen, den är STÖRD men nu står iaf allt på halva mankammen rakt upp, istället för varannat så det ser ut som 1 miljon toffsar)
Utrustning
Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i...
2
Utrustning
Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Hästvård
Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Utrustning
Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂
Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet...
2
3