Eskadron 2011

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare annafrida
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 862
A

annafrida

Har googlat och googlat, men inte hittat någonstans där det börjat säljas än, trots att det gått flera månader på 2011!
Är det någon som vet var och när man kan börja köpa 2011s kollektion?

(Måste... vara... först... Måååstee... köpaa... nu.... aaaarghhh..! :grin: )

Sv: Eskadron 2011

De nya kollektionerna är påväg ut i butik står det på Pikeur/Eskadrons FB sida allafall.

Annars har jag också sett att de finns på utländska sidor. :)

Jag tror jag ska beställa från deras egen hemsida, prylarna kom upp där för någon dag sen :)

MÅSTE ha det gula, det royalblåa och det mörklila schabrak + lindor!
Sen är grimmorna snygga och täckena och ... ;)

Blev också helt förälskad i det gula schabraket! :love: har letat ÖVERALLT efter den förra gula kollektionen med något mildare gul"/

Liknande trådar

Utrustning Jag köpte för dryg månad sedan en Lister Eclipse och använde den för första gången idag, ville ha en riktigt bra maskin efter att i alla... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 254
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
928
Senast: MissFideli
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 437
Senast: Lyan
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka