F FadeAway Trådstartare 23 Mar 2006 #1 Hur är de i storleken? Vet att senskydden är små. Men är även damaskerna det
P piggis_83 23 Mar 2006 #2 Sv: eskadron damasker. nej jag tkr inte de är små? såväl damaskerna som senskydden passar alldeles utmärkt på min pålla (halvblod)
Sv: eskadron damasker. nej jag tkr inte de är små? såväl damaskerna som senskydden passar alldeles utmärkt på min pålla (halvblod)
F FadeAway Trådstartare 23 Mar 2006 #3 Sv: eskadron damasker. Senskydden ser löjliga ut och kan inte knäppas på min raring Både fram och höga bak.. Nog för att han är 172 men enorm är han inte.
Sv: eskadron damasker. Senskydden ser löjliga ut och kan inte knäppas på min raring Både fram och höga bak.. Nog för att han är 172 men enorm är han inte.
Centaur 23 Mar 2006 #4 Sv: eskadron damasker. Håller med, senskydden är alltför kort på min häst också. Bredden är inga problem, men längden..
Sv: eskadron damasker. Håller med, senskydden är alltför kort på min häst också. Bredden är inga problem, men längden..
F FadeAway Trådstartare 23 Mar 2006 #5 Sv: eskadron damasker. Bredden går på min häst så de täcker skenorna men spännena räcker inte runt Men damaskerna vete tusan. De ska finnas i S, M och L. Och kikar jag på hööks så "har" de ponny, full och x-full. Är då L = x-full
Sv: eskadron damasker. Bredden går på min häst så de täcker skenorna men spännena räcker inte runt Men damaskerna vete tusan. De ska finnas i S, M och L. Och kikar jag på hööks så "har" de ponny, full och x-full. Är då L = x-full