Eskadron flexisoftskydden...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Farouk
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 867
F

Farouk

Kommer dessa skydd att tillverkas i ponnystorlek, eller ser företaget ingen lönsamhet i att göra det? :confused:
Eller FINNS dom redan, men inte i Sverige?

Sv: Eskadron flexisoftskydden...

Ingen aning, men jag skulle vilja ha såna i storlek cob :(
Fattar inte varför tillverkare överlag begränsar sig med så få storlekar?

Dom ser inte ngn lönsamhet kanske?

Fast det finns ju stort underlag för bättre/fler storlekar, tex på bett, men även bra grejer i "mellanstorlek" på tex benskydd.

Åh.. så irreterande att dom inte finns i ponny storlek.. ja vill ju ha sänna!! Dåligt.. de skulle dom ju tjäna på!! :devil:

Jag vet att Eskadrons vanliga strykkappor finns i ponnystorlek, således borde väl också senskydden göra det?

Det är inte dom vi pratar om nu :p
Det är just FLEXISOFT-skydden som inte verkar tillverkas i ponny/cobstorlek.

Liknande trådar

R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 002
Senast: ako
·
Utrustning Jag har ett 6 år gammalt Ifor Williams 506 som fått fuktskador både på frontrampen som bakrampen. Materialet i ramperna består av...
Svar
4
· Visningar
293
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 879
Senast: Derivata
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
459

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka