M
-moa-
Skulle behöva lagra upp med lite mer paddar, långa typ som Eskadrons långa.
Mått runt 50x50cm helst, eller minst 45x50 då jag har långbent häst.
Men....Eskadrons är ju så satans dyra, och normalt sett kan jag tycka det är ok men pållen gillar att käka upp paddarna och lindorna. Han tycker det är jättekul, jag tycker väl det är...mindre kul :/
Därför är jag ute efter lite billigare, iallafall inte 5-600 för ett set.
Dessutom är han jätteskavkänslig, så det får inte vara frotté på insidan (eller det kan vara det men då måste det vara nåt annat på utsidan som är mer..silkigt, så kan jag använda utsidan på insidan istället)
Funderade på Anky paddar men hittar inte nånstans där man kan hitta stora, och dessutom vet jag inte hur dom är i material?
Är det frotté eller är det mer...mjukt/silkigt? Det stod bara "special material" och det sa ju inte så mycket!
Eller om det finns några andra stora, lite tunnare att kunna ha i hage och vid ridning som är bra?
Gärna lite ribbade sådär, tycker dom håller formen bättre i hagen.
Tips tips snälla, pållen har ätit upp dom felsta nu så har bara två i nuläget
Måste hitta några vettiga snart haha
Mått runt 50x50cm helst, eller minst 45x50 då jag har långbent häst.
Men....Eskadrons är ju så satans dyra, och normalt sett kan jag tycka det är ok men pållen gillar att käka upp paddarna och lindorna. Han tycker det är jättekul, jag tycker väl det är...mindre kul :/
Därför är jag ute efter lite billigare, iallafall inte 5-600 för ett set.
Dessutom är han jätteskavkänslig, så det får inte vara frotté på insidan (eller det kan vara det men då måste det vara nåt annat på utsidan som är mer..silkigt, så kan jag använda utsidan på insidan istället)
Funderade på Anky paddar men hittar inte nånstans där man kan hitta stora, och dessutom vet jag inte hur dom är i material?
Är det frotté eller är det mer...mjukt/silkigt? Det stod bara "special material" och det sa ju inte så mycket!
Eller om det finns några andra stora, lite tunnare att kunna ha i hage och vid ridning som är bra?
Gärna lite ribbade sådär, tycker dom håller formen bättre i hagen.
Tips tips snälla, pållen har ätit upp dom felsta nu så har bara två i nuläget
Måste hitta några vettiga snart haha