Eskadron - ryktväska

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Luxurios
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 16
  • Visningar Visningar 3 885
L

Luxurios

Är det någon på buke som har en eskadron ryktväska?
Vad tycker ni om dom? Vilken färg har ni?

GÄRNA bild!

Sv: Eskadron - ryktväska

menar du denna?

66581_1203682047.jpg

den är min o som synes rosa :D
tycker den är super!

Jag har en som jag är jättenöjd med. Bättre än mina ryktlådor som alltid blir sönder trampade.

19004963.jpg

villka färger finns det och vart kan man köpa??

Jag har en oliv/lime-grön, tyvärr ingen bild på datorn. Jag har den dock inte som ryktväska utan typ alltiallo-väska. Får plats med hundgrejorna när vi ska bort och matsäcken när vi ska på picknick :D

Jag har en nästan likadan, ljusblå och brun. Fast den är nog väldigt märkeslös, inköpt på ett av stadens billighetsvaruhus som den är. Tror den kostade 59 kronor. Suverän, får plats med hjälm, chaps och handskar i mittenfacket och en massa annat i småfacken runt om. Rekommenderas!

Vilken storlek är det? Verkar finnas ett par olika eskadronväskor så att säga. Jag tycker den verkar toppen. :D

Åh, nu blev jag också sugen på en sån!
Vart finns dem någonstans? Hittar inte dem på nätet nånstans! :crazy:

den är lagom stor, haha jag har ingen aning. Har bara sett den modellen.

Jag har en sådan och är jättenöjd. Har ingen bild, men min är i "ljusbrunt" (toffe tror jag den kallas) tyg med ljusgula kantband. Matchar borstarna med trärygg och naturgula strån :D. En annan i stallet har en i marinblått/blått.

Jag har sett bland annat en mellanstor modell som transportskydd fick plats i. Men är din en sådan som finns på calevo?

Jag blev så sugen på en sån att jag faktiskt åkte å köpte en sån i lokala hästsport butiken :angel:

Riktigt bra faktiskt, ska bli flitigt använd :D

Underbara :) har den med lime detaljer *mumma*. Fats köpte även en från rusta för under 50 lappen. Fungerar precis likabra som eskadrons fast klart att eskadrons är snyggare :) Använder dem i stället för ryktboxar.

hihi förvårade inte mig att du skulle dyka upp med en rosa :)

Jag köpte en idag. Verkar vara jättebra kvalitet! Min är blå i botten med gråa och gula detaljer. Har tyvärr ingen bild.

Liknande trådar

Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 752
Senast: Edla
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 457
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Min häst gillar att kli sin svans och det är ju skitfult 😝 På tjockare stalltäcken finns oftast svanslapp MEN på ofodrade/tunna...
Svar
9
· Visningar
638
Senast: Alexandra_W
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 224
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka