eskadron sadelgjord med ludd?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 168
H

Havregryn

finns det att köpa mer??

i så fall vart? och görna en när butik eller en butik i skåne..

tack..

/M

Sv: eskadron sadelgjord med ludd?

Har inte sett Eskadron gjordar med ludd, men Bucas finns i af. :)
Fast du kanske ville ha just Eskadrons..?

ne jag kommer abra ihåg at jag såg en sån begagnad men tyvärr i fel storlek och ränkte vart de fins att köpa. vart finns bucas??

/M

Här finns Bucas på Granngården i alla fall (Örebro). Minns tyvärr inte vad dom tog för dom dock. Såg dom där i förra veckan. Kanske din "Granngård" i Skåne också har Bucas gjordarna eller kan ta hem åt dig? :)

aha okey, ska kolla upp de.. tackar =)

Jag vet att Eko iaf har haft en plattgjord med ludd. Vet inte vad det var för märke dock..

hmm.. ska dit imorgon får kika lite exra.. =P

/M

Liknande trådar

Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 058
Senast: Tora
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Kläder & Bli fin Jag behöver tips på en snygg och bra regnkappa. En att ha till och från jobbet, när man går på stan m m. Främsta kravet är att den är...
Svar
7
· Visningar
874

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka