• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare marve
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 771
M

marve

Är det någon som testat Climatex arbetsbandage och den nya Flexisoft bakbensskydden (Korta men ändå lite högre)

// GW

Sv: Eskadron

En i stallet har flexisoftskydden bak för att hennes häst stryker sig väldigt mycket. Men jag tycker nog de är ganska onödiga, de är ju inte billiga precis och så mkt mer skyddar de inte än de vanliga.

Skydden är super. Risken med att börja använda bandagen är att du inte vill linda med nåt annat sen. Det blir lite dyrt att bara ha sån tro mig :smirk:

Vad är dyrt??? Bak kostar 31 € och lindorna 27€ är det dyrt??

// GW

Liknande trådar

Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 405
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
225
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
657
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
474

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka