Eskadrons vinterkollektion

Sv: Eskadrons vinterkollektion

När vi ändå har uppe Eskadronkollektionen, ingen som har lust att rabbla tidigare? Har de alltid en vår/sommar och en höst/vinter?

Vad kommer din toffee/yellow från?

Den där citrongula var sommaren 2008s eller?

den var sommaren 07. utsåld överallt men jag hittade på ebay.:D
sommaren 06 var marine/summergreen minns jag.

den som är nu är citrongul/oliv/ljusgrön och aqua/vit/brun.

andra som varit är schlamm/rost/creme, schlamm/rosa, petrol/schoko, petrol/turkos, silver/koppar/svart. jag hittade en sida där det fanns bild på alla kollektioner som varit men minns såklart inte vart....

hittade:
http://www.kekze.com/hp/eskadron/

Senast ändrad:

ååh ge mig hela trend collectionen till stona :)

Min gissning är att det blir vinrött och ngn ganska ljus, brun, nyans. Möjligtvis kanske lite mer åt det lila hållet eftersom att de hade vinrött vintern -05.

Vilken kollektion tycker ni är snyggast? Jag lutar nog faktiskt mest åt vintern -05 med vinrött och grått. Men jag diggar också sommaren -04:as grå och oranga (som Schockemöhle nu tagit upp). Premium collection (nästan längst ner på sidan) i mörkblått och guld var ju snygg också, men liiite tråkig. Kunde ha varit lite mer guld... ;)

ja det var tråkigt faktiskt =( men det fanns sååå mycket snyggt. håller med om mer guld :)

ja min kompis gissade på lila/grått eller lila/brunt. jag hoppas dock på någon anna färg än lila, det är ingen bra fux-färg....

den borde ju komma snart tycker jag! :)

lite knapplån

kan inte komma på att jag tycker lila passar till någon häst så där jätte mycket så hoppas på en annan färg :)

Kul att ni säger det. Min kompis hade en fux (eller har, han är tillbaka köpt nu när hon efter 3 år inte klarade av att vara utan honom :P), riktigt stark fuxfärg där manen är samma färg som kroppen och hela hästen formligen lyser/skiner.

Hon hade klarlila som terrängfärg :D Schabrak, boots, dress, hade nog tom ett lila spö där ett tag :rofl:

Jag tror lila hade vart snyggt på min mörka skimmel, fast det beror på hur mycket mer brunt han lägger in.

Här är sommarpäls - mkt brunare då:
002-Halt.jpg

Senast ändrad:

Jaaaag veeeet. Nananana. Kan fota den om jag hittar produktbilden någonstans. ^^

då får du ju säga så klart!

sånt får man inte hålla inne :D

Liknande trådar

Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 457
Senast: Emuliiaa
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 194
Senast: Görel
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
663
Senast: Honey07
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Hingstvalsfunderingar 2025