Eskadrons vinterkollektion

Sv: Eskadrons vinterkollektion

Totalt glömt bort den här tråden, men det är iaf en som är typ brun/vinröd/beige och den andra är mörkblå/nougat.

mm har sett den nu, tyckte inte den var så snygg... enda färgen jag gillade var coriander och fango ur coriander/fango/wine kollektionen.

Lite dåliga, menmen.

DSC02831.jpg

DSC02832.jpg

Vad tråkiga :(

Möjligtvis det orangeaktiga på sista till min svarting.

Mamma blir nog glad dock, hon gillar brun/beige.

Det är inget orange i den kollektionen.
Dock är ju Nici kollektionen orange.

finns bättre bilder på en tysk sida som heter horsestar. färgerna är kallare än vad dom ser ut på sorbes bilder. :)

men nici har pälsglans o shampo med jordgubbsdoft! :love: det måste införskaffas. :d

Haha, va? Nu skrev du väl i fel tråd ändå :p

Jag kör på Renons dryga schampo, inget av stuteriägarens alla lyxschampon slår det :p Fast så är inte min häst vit ännu heller :cool:

vilka tråkiga färger de vart i år =(

Åhhh jordgubbe :love:

Vill även ha Nici schabraket, det ljusblå... hade passat perfekt till min "ponny", då får man ha sådana grejer ;)

Åh vad mycket fint! de färgerna skulle vara underbara på min, eller ja, inte det lilaaktiga på första bilden, men resten :d

Åh, tack! Äntligen!
Fast jag vet inte om jag blev så sugen på något direkt. Jag blev lite besviken.
Egentligen behöver jag väl inga nya schabrak/lindor. Men jag vill gärna ha iaf.:p

Alla: Någon som vet hur Eskadrons täcken är i passform, spec om de är rymliga fram över bogarna?

Liknande trådar

Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 457
Senast: Emuliiaa
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 194
Senast: Görel
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
663
Senast: Honey07
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Hingstvalsfunderingar 2025