Estnisk häst

aglaonema

Trådstartare
Någon som har eller har ägt, har erfarenhet av estnisk häst. Hur dom är i temperament, tävling osv.
 
Jag hade en för längesedan. Han var helt fantastisk i både temperament och på tävling. Hoppade allt. Han fick tyvärr en obotlig allergi efter att ha ätit massa ogräs så jag fick tyvärr ta bort honom till slut.

Här är vi på Övedskloster fälttävlan och rider 1stj fälttävlan 2004 (nuvarande 2 stj) Inte världens bästa hoppbild dock :D

fiorino.jpg
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Är det nån fler än jag som upplever det svårt att hitta välutbildade trafiksäkra hästar till salu som är lättridna utan skador och...
7 8 9
Svar
178
· Visningar
11 881
Senast: aglaonema
·
Hästmänniskan En sak som slagit mig är att hästägare både offentliga och icke offentliga nästan alltid, när deras häst gått bort skriver att man inte...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 534
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Hur vet man när det är dags att säga farväl till sin bästa kompis, hästen? Jag har ett ponnysto på 27 år som jag ägt hela hennes liv...
Svar
18
· Visningar
1 794
Senast: Anhörig
·
Ekonomi & Juridik Nu när ekonomin är som den är i landet, så funderar jag på om byteshandel möjligen kommer att öka? Vad tror ni? Vad har ni för...
Svar
1
· Visningar
1 081

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp