A
AWAKE
Finns det någon duktig etolog (expert på hundens beteende) här? Jag behöver proffisionell hjälp nu från någon riktig tränare. Finns det någon här på bukefalos?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det någon duktig etolog (expert på hundens beteende) här? Jag behöver proffisionell hjälp nu från någon riktig tränare. Finns det någon här på bukefalos?
vad har en dressör med etolog och göra?
Jag jobbar hos en ibland så du kan ju ställa frågan så kanske jag kan förmedla vidare?
Fast det PIRU undrade var nog varför du efterfrågar en etolog och tränare, en tränare behöver ju inte vara etolog och vice versa....
Vad är det för problem du har som gör att du inte kan anlita en vanlig, duktig hundinstruktör? Det är väl lättare att hitta en sån antar jag?
Nej, den behöver ju inte det men oftast så är de hundtränare av något slag. Förresten, varför kommentera det och inte hålla sig till ämnet istället?![]()
De flesta etologertränar nog inte hundar. En etolog är utbildad i djurs beteende inte specifikt hundars.
Det du söker är en hundtränare
Nej, det jag söker är en etolog mot tränare. Jag har problem med min hunds beteende.
Men är inte din hund bara liten bebis?
Han är 12 v. Som sagt, jag vill inte diskutera problemet här!.![]()
Du sa ju själv att du behövde hjälp från en tränareJag behöver proffisionell hjälp nu från någon riktig tränare.