Etologiforum

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare Fejka
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 932
F

Fejka

Finns det inte några här som skulle vilja lägga till ett etologiforum här på buke?:idea: Jag skulle tycka d va toppen!

tex.varför drar min häst hemmåt?varför kommer pållen aldrig till mig i hagen?(dåliga exempel):rofl:

Så,som sagt,fins det några fler som skulle vilja ha ett etologiforum?:smirk:

Sv: Etologiforum

hallå,några få visningar men ingen åsikt:smirk:

Hästhantering är väl ett alldeles ypperligt ställe för diskussion om just dessa exempel på etologi?

Eller... har jag missat något?

en tråd om att man vill ha ett nytt forum hör väl till bukehjälp men frågor etologi - hantering JA:D

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 225
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 129
Senast: Mint
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 725
Senast: Bullen22
·
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 072
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka