Ett Bra Träns?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare furreburre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 2 181
Sv: Ett Bra Träns?

Jag tycker mycket om Hubertus träns. Inte så fasligt dyra, men kvalitet som dom allra bästa.

Jag har ett rundsytt Treadstone som kostade 500kr med tyglar, mjukt och fint från start utan att ruinera mig!

Fast jag har ett gäng billiga träns också, inga problem med hållbarhet bara man sköter om dem. Har ett som är runt 15år gammalt med tyglar.

Ska inskaffa ett nytt träns, och det lutar åt ett Kieffer eller ett Stübben. Tycker de är hemskt fina, och de har bra kvalitet.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
930
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 410
Senast: Emuliiaa
·
Kläder & Bli fin Tänkte inhandla en ny plattång. Eller hair straightener verkar de heta numera. Den ska i första hand vara till för att locka mitt långa...
Svar
12
· Visningar
724
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur