KisseNova Trådstartare 15 Jul 2006 #1 Om du skulle höra namnet Dominic, hur skulle du då stava det? Och skulle du tro att det är tjej eller kille? Ska bli kul att se vad folk svarar...
Om du skulle höra namnet Dominic, hur skulle du då stava det? Och skulle du tro att det är tjej eller kille? Ska bli kul att se vad folk svarar...
N Narcissa 15 Jul 2006 #2 Sv: Ett litet test bara Skulle stava det som du gör och det är absolut en kille.
replica 15 Jul 2006 #3 Sv: Ett litet test bara Då jag är ett Isfolksfan så skulle jag stava det som du och säga att det är en pojk
Sv: Ett litet test bara Då jag är ett Isfolksfan så skulle jag stava det som du och säga att det är en pojk
Poxz 15 Jul 2006 #4 Sv: Ett litet test bara Kille. Om man inte stavar det Dominique, då är det en tjej.
U us_lover 15 Jul 2006 #5 Sv: Ett litet test bara Poxz skrev: Kille. Om man inte stavar det Dominique, då är det en tjej. Klicka för att se mer... Instämmer totalt. Hade en Dominique i parallellklassen i grundskolan och nog var det en tjej
Sv: Ett litet test bara Poxz skrev: Kille. Om man inte stavar det Dominique, då är det en tjej. Klicka för att se mer... Instämmer totalt. Hade en Dominique i parallellklassen i grundskolan och nog var det en tjej