JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ett ner för Henrik i ovanligt felfri världscup
Moderator
Hästnyheter
Europafinalen i världscupen hoppning är avgjord och det blev en rejäl favorit i repris. Henrik von Eckermann och Mary Lou 194 gjorde det...
Hästnyheter
Henrik von Eckermann och Mary Lou är ett av sju ekipaget som har gått vidare till omhoppning i världscuphoppningarna i belgiska...
Hästnyheter
Henrik von Eckermann får behålla sin stjärna Mary Lou 194. Toveks har köpt hästen, som blir kvar i stallet. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Det finns inga garantier för hur länge Henrik von Eckermann får behålla sin vinnarhäst Mary Lou 194, men i dag njuter han bara av...
Eurovision 2025
Kultur Men varför ska man ens kunna rösta 20 gånger? Är det inte rimligt att man bara kan rösta en gång? Fattar att EBU förlorar pengar, men är...
Rumpnissen
Alldeles nyss
Svar: 1 066
Visningar: 23 865
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Gjort mellanmålsmuffins till sonen.
Köpt plattor och lastpallar till ibc-tanken. Ska gräva och greja lite senare idag. Nu vilar vi.
sthu
6 minuter sedan
Svar: 631
Visningar: 18 079
Allmänt
Valp 2025
Övr. Hund Man får inte mycket gjort på dagarna, underhållning hela tiden 🥰
Tajger
Alldeles nyss
Svar: 961
Visningar: 69 799
Hund
Hönstråden II
Lantbruksdjur Jag kan också bara svara för mig själv.
Jag bryr mig inte särskilt mycket om vad det är för ras på hönorna eller färg på äggen eller...
__sofia__
16 minuter sedan
Svar: 1 951
Visningar: 188 736
Djur
Tar jag rätt beslut att avliva?
Hundhälsa Pigg hjärna och livsglädje i kombo med en kass kropp är ingen bra match.
Förläng inte det kroppsliga lidandet. Låt den somna.
tanten
30 minuter sedan
Svar: 12
Visningar: 587
Hund