JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ett värdigt slut i hästarnas paradis?
Moderator
Hästnyheter
(Hallands Nyheter)
Detta var huset där en pisksnärt kunde sätta hingstar i sken och den som viftade efter en fluga med...
Hästnyheter
(Hallands Nyheter)
Rätt som det var låg jag där med benen i vädret och röven i backen. Underlaget var kallt och hårt och ungefär två...
Hästnyheter
(Hallands Nyheter)
Skaffa dig ett liv, säger folk som tycker att jag är allt för engagerad i ett eller annat. (Vilket i en annan värld...
Hästnyheter
(Hallands Nyheter)
Hästkommunen Falkenberg finns redan. Nu gäller det bara att sätta sprätt på den!
Kommunledningen har gett officiellt...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Hemma från besöket hos min mamma. Passade på att handla lite mat på hemvägen när valpen ändå sov tungt i bilen.
Har efter hemkomst...
Luzzan
Alldeles nyss
Svar: 1 228
Visningar: 42 605
Allmänt
Störiga saker vi stör oss på, del 39
Tjatter Stör mig på alla bilister som kör med släckta bakljus när regnet står som spö i backen och de bara blir en lite gråare klump i...
Luzzan
4 minuter sedan
Svar: 1 963
Visningar: 101 343
Allmänt
Panik vid dusch
Småbarn Jag skulle försöka jobba med både tillvänjning, rollmodellering och massa lek! Typ att barnet får vara med i badrummet när jag duschar...
cherie
7 minuter sedan
Svar: 14
Visningar: 458
Barn
Valp 2025
Övr. Hund Vi ensamtränar, långsamt. Än så länge har han bara varit själv i typ en kvart (jag har ingenstans att gå utan honom 😅) men jag har...
geting
11 minuter sedan
Svar: 978
Visningar: 71 757
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Sitter och funderar på vad jag ska göra imorgon med hundarna. Cykla kanske? Eller testa att springa med Lily om sambons syster skulle...
Red_Chili
25 minuter sedan
Svar: 1 403
Visningar: 85 692
Hund
Oseriös avel 2023
Svar: 1 885
Visningar: 183 940
Hund
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Måste bara visa detta, hur otroligt snäll Ärtan är ❤️
Vi skulle trava över banans minsta stock under uppvärmningen och jag red så jävla...
Bison
6 minuter sedan
Svar: 1 515
Visningar: 118 472
Grenar
Födda 2022
Avel Vad roligt! Vår uppfödning visades nyligen. Han var bara ett poäng ifrån klass I i både dressyr och hoppning. Förargligt, men ändå...
prinsessfeminist
22 minuter sedan
Svar: 547
Visningar: 79 474
Avel
Fälttävlans-tråden 2025
Fälttävlan Igår var vi i Åkerbo och tränade inför tävlingen. Kändes hur lätt som helst 😁
Hon var lika glad och taggad som alltid, min lilla...
Bison
25 minuter sedan
Svar: 88
Visningar: 4 137
Grenar