Euro-star...

Camigween

Trådstartare
Var igår på en utförsäljning i trakten av just Euro-star produkter, undrar nu vad detta är för märke?
E det bra kvalitet på sakerna eller?
Har inte sett detta förr, men de hade en del snygga saker.
"fyndade" en jacka i Softshell för 400kr men skulle vilja se deras övriga sortiment, någon som har någon erfarenhet av just detta märke?

Sv: Euro-star...

Jag har ingen annan erfarenhet av dem förrutom ridbyxorna och de är de bästa jag haft på mig!

Sitter bra, skön skoning, håller länge och är snygga. Yes! :)

Jackan jag köpte är jätte mysig, har dock bara provat den här hemma men det ska bli intressant att "jobba" i den...

Jag har flera utav deras ridbyxor, och jag har inget negativt att säga om dem. Bra kvalité och ursnygga

kläderna är bra men hästgrejerna är det skitkvalite på! har ett bomullstäcke som jag reklamerat TVÅ ggr och fått nytt. och det är trasigt igen. :smirk:

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
909
Senast: WildWilma
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 339
Senast: Blyger
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 935
Senast: Snurrfian
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
5 193
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka