Eurostar ridbyxor

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Cronis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 3 080
Sv: Eurostar ridbyxor

Små i midjan! Annars vet jag inte, de jag hade var i barnstorlek men de hade jag när jag var typ 14. Kanske inte säger så mkt. :p

Mina är med små.
Är normalt sett en 38 men på ridbyxor går jag ofta upp på 40 när det gäller ridbyxor. Mina eurostar är 42 och sitter väääldigt tajt i midjan.

Jag har två par i olika modeller och de är båda små i storleken. Jag har normalt 36-38 men i det ena Eurostar-paret har jag stl 38 och de sitter riktigt tight. Det senaste paret köpte jag stl 40 på.

kl

men åh typisk, då kanske inte dom här passar....

Jag har ett par gamla som är skitskumma i storleken. De är gigantiska i midjan och jättekorta i benen. Vet tyvärr inte vilken modell det är på dom.

Jag har ett par gamla som är skitskumma i storleken. De är gigantiska i midjan och jättekorta i benen. Vet tyvärr inte vilken modell det är på dom.

Dom låter mera som en modell till mig :D

Jag tycker dom är normala.

(Men de är säkert små i midjan... :angel: )

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 350
Senast: Silje
·
Utrustning Min dotter har börjat rida lite :love: Hon har hittills ridit i varmfodrade stövlar, men nu när dom byttes ut mot gummistövlar så insåg...
Svar
1
· Visningar
183
Senast: clusia
·
Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
424
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
351

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka