Event damasker med fårskinn

Centaur

Trådstartare
Någon som hunnit testa dessa än? Såg dom hos Charlies på mässan och dom verkade jättebra, snygga och mjuka! :d

Fanns dock bara till large och min brukar behöva xl på bakbenen så vågade inte köpa eftersom det blir så svårt att lämna tillbaks.

Någon som vet hur dom är i stl??

Sv: Event damasker med fårskinn

Har tyvärr inte testat dem men de ser väldigt fina ut. Blev väldigt sugen när jag såg dem på samma ställe några veckor tidigare. Men jag antar att de är som events övriga i strl.

Sv: Event damasker med fårskinn

och hur är dom? :p

jag har jacsons som jag tycker är lite tunna, jhl som är för stela och klumpiga... dessa såg ju ut att vara perfekta. och inte helt fel att dom var jättesnygga. :angel:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 169
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag skulle få rida min hoppkompanjon Dunja - fina fröken långöra - på clearrounden som jag anmält mig till på ridskolan. Det kändes bra...
Svar
0
· Visningar
911
Senast: cassiopeja
·
Ekonomi & Juridik Jag skapar denna tråd i hopp om att kunna hjälpa en av tjejerna i mitt stall vad hon ska göra. Ska försöka återge fakta så gott jag kan... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
10 412
Senast: athena
·
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på... 12 13 14
Svar
270
· Visningar
30 721
Senast: sandrafors
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka