P
Paxinarion
Hoy. E d nån som ska dit? Jag jobbar , vilket innebär att Bewildered får tävla min pålla.
Hon kommer att död mig för detta.
. D blir nog bra som TB brukar säga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja tycker osså de skulle va skoj å se henne, d e ju fn att man jobbar. Men skulle jag inte jobbat så skulle de va ja som tävlade, he he som de kan bli.![]()
Ja!!! Vad kul! Nu får jag ju äntligen se dig då... Det ser jag fram emot
![]()
Det e inte mye å se..en smalrövad snorunge på en lullfet ponny
men jag förväntar mig fortfarande hembakat.. (jag å jenny står för kaffetdvs vi handhåller termos med kaffe som mamsen bryggt.. nån nytta ska hon göra med..)
å håret e inte lila längre.. det är.. wella.... gråbruntdaskigturtvättat einsteinfluff?
Det e inte mye å se..en smalrövad snorunge på en lullfet ponny
men jag förväntar mig fortfarande hembakat.. (jag å jenny står för kaffetdvs vi handhåller termos med kaffe som mamsen bryggt.. nån nytta ska hon göra med..)
å håret e inte lila längre.. det är.. wella.... gråbruntdaskigturtvättat einsteinfluff?
Ok...spanar efter eldsflammor då...fast är det Pax häst du rider kan jag nog ana att det är du då![]()
He he vi ska nog få dit lita rött i da, så hon syns. Grå hatt o rött hår , kanon. Ja får välan fixa mackor till min smalrövade cowgirl. Cowhorsen e allt annat än smalrövad. fniss:smirk: