JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Leka me boll e kul tycker min pojke
Gnägg
Var med om en hemskt obehaglig incident idag när jag och en stallkamrat var ute på ridtur på kommunala stigar.
Plötsligt kommer en...
3
4
5
Småbarn
Flummig frågeställning jag vet.
Men enkla frågan är hur får man barnen att leka hemma? Dvs vi har supermycket leksaker (alldeles för...
2
3
Övr. Hund
Hej,
Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Gnägg
Gör en egen tråd på ämnet eftersom jag tycker sånt här är hysteriskt kul 😅 Här kommer Kaj som människa! Roligt med den lilla vita...
2
3
4
Hur tycker du att din hund ser ut?
Övr. Hund Bella är definitivt fulsöt och unik. Hon ser ut som en riktig byracka som är så oproportionerlig att det ser ut som om man har tagit fem...
Lyan
Alldeles nyss
Svar: 30
Visningar: 1 164
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund efter en timme ville Oskar äntligen gå ut.
Kissade strax utanför trappen och vi gick sedan kanske 50m innan han satte sig och sen hade...
tanten
7 minuter sedan
Svar: 1 376
Visningar: 84 123
Hund
Vilken ras passar mig?
Hundavel & Ras Finns en del som inte kan valla, typ min Floki, för att han är rädd för fåren och beter sig illa mot dom, men som fungerar i andra...
Tonto
35 minuter sedan
Svar: 342
Visningar: 35 509
Hund