Exklusivs täcken...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Farouk
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 1 691
F

Farouk

Ni som beställt hem något av deras täcken:
Har ni fått deras "logga" på täcket, bak på ena kanten?
Jag såg en bild på en tjej som hade ett fleecetäcke, svart, och så var det med deras logga baktill.

Får alla sina täcken så? Eller måste man säga till? :confused:

Väldigt tacksam för svar.

Sv: Exklusivs täcken...

En bekant till mig beställde därifrån och hon fick ingen logga på sitt täcke, det var visserligen något år sen men. Hon var i alla fall SUPERNÖJD med sitt täcke!!

Det har du nog rätt i. :idea:
Fasen då, jag som ville ha loggan :p

nää jag tror inte jag har det på mitt, men det är väll bara o säga tilll att du vill ha det på när du beställer!!

Men vill du ha loggan kanske du kan få den ändå, om du väldigt gärna vill?
Du kan väll höra med dem och fråga? De kanske blir glada om du vill göra reklam för dom. ;)

Bra idé! :devil:
Ska genast skicka iväg ett mail.

Tror inte jag har nån logga på mitt.
Det kan nog va så att det du såg va ett vinsttäcke, eller att hon fått/köpt det om dom haft det som visningstäcke vid nån utställning el liknande.

Har ingen logga på mitt heller, men det kan man säkert beställa till...Måste bara säga att jag är supernöjd med mitt! Har ett mörkblått fleecetäcke med helhals, har aldrig sett ett täcke som absorberar svett som det där täcket, lägger sig utanpå direkt, och hästen är torr och varm under! :love: :)

Dom säljer schabrak och täcken med loggan på i butiken :bump:

Oohh, fick precis svar från dom! :love:
Dom gör det, helt utan extra kostnad :banana:

Hihi, vad glad jag blev :)

Får jag bara fråga varför du (och även andra) vill betala för att göra reklam för ett företag?

det står väl företagets namn på de flesta täcken?
bucas, termo, shire mm.
för den märkesfixerade med dyra grejor är det viktigt med märket, sadel,träns,transport, ridkläder osv.
själv tycker jag att exlusive har bra saker till vettiga priser.
har många av deras produkter men inget av dom har företagets namn på sig.
det man kan få på deras produkter är brodyr så att man kan göra reklam för sig själv eller sin häst.
skulle det stå företagsnamnet på någon produkt jag vill ha ser jag inte det som något störande.

jag beställde en sverige vojlock, dvs en med svensk flagga på och fick då loggan på.

jag ville eg inte ha den men de såg väl en chans att få lite publicitet :angel:

Man kanske vill få folk att tro att man har vunnit täcket? ;) Alla får ju göra precis som de vill, men jag har svårt att förstå varför man vill ha deras "jättelogga" på ett täcke om man inte behöver.

Jag tycker att själva märket är SNYGGT och sen ser det ju lite proffsigt ut :), inte för att jag vill få folk att tro att vi vunnit det :crazy:
(Har inte tävlat på över 3½ år iaf ;))

Fast man kanske kunde be dom skicka ner några extra brodyrer bara av själva MÄRKET, och sätta på sina andra täcken :angel:
*host jag-syftar-inte-på-någon-annan-tråd-nej host*

Liknande trådar

Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 203
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
22 803
Senast: Cambrie
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 142
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 457
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Tråden för spår