Exteriört på min häst?

Ja har äntligen fått en okej uppställd bild. Vill ha lite kommentarer hur han ser ut. Är han för smal/tjock tex. Vart fattas det muskler m.m och självklart andra kommentarer också :D Är inte så haj på detta med exteriört så jag är tacksam för svar :D :bow:

10183492.jpg

Sv: Exteriört på min häst?

Ja har äntligen fått en okej uppställd bild. Vill ha lite kommentarer hur han ser ut. Är han för smal/tjock tex. Vart fattas det muskler m.m och självklart andra kommentarer också :D Är inte så haj på detta med exteriört så jag är tacksam för svar :D :bow:

10183492.jpg

Jag är absolut ingen expert, men jag tycker han är jättejättefin!
Ser ut att vara välmusklad. :d Rumpan sluttar lite, kanske lite mer muskler där?
Men det är vad jag, oexperten, ser. Kolla vad andra säger också. ;)

Senast ändrad:
Sv: Exteriört på min häst?

Såå söt! Ser mkt fin ut, välskött och välmående! :love: Men vilket underbart stall! Var finner man detta? :d

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 555
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 745
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 626
Senast: Otherside
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och... 2
Svar
35
· Visningar
3 092

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka