Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du behöver inte skaffa en separat utan det går ju att skapa en sida för sånt. Mycket lättare då man snabbt växlar mellan företag och personlig. Dom hör inte ihop heller på det sättet att det finns en koppling mellan det privata och företaget/hobbyn.Hur gör jag rent praktiskt för att skaffa en separat fb-sida för min hobby (travhästar)
Och så följdfrågan, vad är bra att tänka på?
Vilka tabbar gjorde ni som jag kanskekan undvika.
Fast har man en verksamhet, oavsett om det är hästar i hobbyverksamhet eller stuguthyrning, så är det meningen att man ska ha en "sida", som är facebooks variant av "hemsida" för verksamheten.Min FB har två användare på samma konto. Jag ansvarar för en släktstugas uthyrning och har skapat en användare för den. Super smidigt!
En sida har dessutom mycket funktionalitet som inte ett personligt konto har.Fast har man en verksamhet, oavsett om det är hästar i hobbyverksamhet eller stuguthyrning, så är det meningen att man ska ha en "sida", som är facebooks variant av "hemsida" för verksamheten.
Användarkonton är tänkta för privatpersoner.
På min PC går jag till pilen längst ut på höger och väljer skapa sida.Hur gör jag rent praktiskt för att skaffa en separat fb-sida för min hobby (travhästar)
Och så följdfrågan, vad är bra att tänka på?
Vilka tabbar gjorde ni som jag kanskekan undvika.