Bukefalos 28 år!

F**t Vista !!

urkella

Trådstartare
Fan vad jag hatar vista !! Min dator dör men jämna mellanrum och fick veta att det är pga att Vista inte är helt 100, detta har nu lett till att när jag skulle lägga in bilder på datron så dog den och bara för det så krachade min kamera :eek: Detta är ingen billig digitalkemera utan en hyffsat bra systemkamera, kan man rädda kameran på något sett ? Den är helsvart och går inte läsa av :( Kan man annars få windows att ersätta den på något vis ?
 
Sv: F**t Vista !!

Lämna in kameran för lagning? Datorn också för den delen. :p
 
Sv: F**t Vista !!

som sagt är det inte datorn det är fel på utan Vista som strular, men ska byta imorgon till antingen XP eller Linux. Garantin på kameran gick ut för en månad sedan, så känns väldigt surt att behöva betala en massa för att fixa den när man själv inte förstört den.
 
Sv: F**t Vista !!

Skulle jag vara du, så skulle jag kolla igenom datorn efter virus/spyware/annat skit som orsakar att datorn lägger av med jämna mellanrum och lämna in kameran för reparation, då den uppenbarligen gått sönder av någon anledning.

Knappast vista som kraschat kameran.. :cool:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Tänkte se om någon klok människa kan se lösningen på mitt problem för i morgon fortsätter min mardröm jag haft i snart 6 års tid och jag...
20 21 22
Svar
423
· Visningar
69 387
Senast: anglahund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp