Bukefalos 28 år!

Få arbetsförmedlingen att göra rätt

Wille

Trådstartare
Jag har bråkat med arbetsförmedlingen i över en månad för att kunna söka reseersättning för min resor till och från min praktik. Det har varit många turer, inklusive fel information till mig som kunde satt mig i skiten om jag följt rådet, men nu sitter jag totalt fast, trots att jag både ringer och mejlar var och varannan dag.

De beslut som af tagit om mina resor är fel. Orterna som jag åkt emellan stämmer inte och sträckorna stämmer inte.

Hur fan går jag vidare? Af hävdar att de inte gjort fel, min handläggare svarar inte och på ekonomiavdelningen kan de inget göra.
 
Jag har bråkat med arbetsförmedlingen i över en månad för att kunna söka reseersättning för min resor till och från min praktik. Det har varit många turer, inklusive fel information till mig som kunde satt mig i skiten om jag följt rådet, men nu sitter jag totalt fast, trots att jag både ringer och mejlar var och varannan dag.

De beslut som af tagit om mina resor är fel. Orterna som jag åkt emellan stämmer inte och sträckorna stämmer inte.

Hur fan går jag vidare? Af hävdar att de inte gjort fel, min handläggare svarar inte och på ekonomiavdelningen kan de inget göra.

Det bästa är nog att göra en omprövning https://arbetsformedlingen.se/kontakt/omprova-beslut
 
Inser att jag inte kan se några beslut alls för resor i augusti, förutom för resor till och från skolan.

Idag blev jag uppringd av någon snubbe på af som skulle fixa detta men uppenbarligen är det ändå inte fixat.

Är så jävla kräkstrött på hela den här historien. Hur jävla svårt ska det vara att få det rätt?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp