Få bort ett skäggstrå

Wille

Trådstartare
Vid hakan har jag ett skäggstrå som växer ut ibland och som jag brukar rycka med pincett. Men nu lyckas jag inte. Jag har försökt i flera dagar. Den växer ut så pass på ett dygn att jag får ett bra grepp med pincetten, men jag får inte ut den. Efter några ryck är strået avbrutet och jag får försöka igen när den växt ut lite igen.

Det här stör mig. Hur göra jag för att få ut den? Finns det något knep?
 
Vid hakan har jag ett skäggstrå som växer ut ibland och som jag brukar rycka med pincett. Men nu lyckas jag inte. Jag har försökt i flera dagar. Den växer ut så pass på ett dygn att jag får ett bra grepp med pincetten, men jag får inte ut den. Efter några ryck är strået avbrutet och jag får försöka igen när den växt ut lite igen.

Det här stör mig. Hur göra jag för att få ut den? Finns det något knep?
Ryck inte utan dra långsamt.

Det är ett sånt där tufft strå som alltid kommer tillbaka. Bara att plocka allt eftersom. Men dra långsamt rakt ut!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Mitt liv är så jobbigt. Jag arbetar som timanställd på deltid. Alltså många dagar utan jobb. Jag har knappt några rutiner alls i min...
Svar
6
· Visningar
1 055
Senast: Red_Chili
·
Utrustning Behöver få lite tankar från er andra. Har haft min häst i några år nu, varje vinter får han mindre slav/små sår på haserna (har varierat...
Svar
3
· Visningar
265
Senast: sweep
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 088
Senast: Whoever
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
980
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp