JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Få deltagare nådde mål i tuff distansritt
Moderator
Sv: Få deltagare nådde mål i tuff distansritt
Phu, ja nog var det tufft alltid för dom få tappra som ställde upp.
Vilken prestation av norska Ellen att ta sig imål godkänd som enda ekipage. Heja Norge.
Hon jag var groom åt kom oplac 3:a i 85 km och hästen fick även BC, inte dåligt.
skit duktigt av ellen!!
härligt cosmic då kan du ta åt dej lite av äran att hon klarade sej
Ja, jisses jäklar!
Ellen ett stoort grattis till dig.
Hästnyheter
(ÖP)
Ridklubben Östjämten hade i helgen finfrämmande. Svårklassryttarinnan och tränaren Ellen Brunes var på besök. Ekipage från när och...
Hästnyheter
(ÖP)
Istravet i Åre blev en succé. - Det absolut bästa bygdetravsarrangemang jag någonsin
varit på, sammanfattade referenten och...
Hästnyheter
(ÖP)
14 ryttare på 12 hästar och 3 ponnyer kom till start vid helgens fälttävlan i Åsarna. - Fälttävlan är ridsportens Formel-1, säger...
Hästnyheter
(Östersunds-Posten)
Victory Tilly från start till mål i Jämtlands Stora Pris var ett väntat scenario. Men det gick ett sus genom...
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Det är min upplevelse också. Sedan upplever jag mer sportklippning bland de större och det påverkar såklart.
Sel
Alldeles nyss
Svar: 1 930
Visningar: 187 392
Hund
Somna in hemma
Hundhälsa När det är dags för varulven i sommar tänker jag att vi åker till fjällen, han avlivas i bilen eller utanför den och sedan åker jag och...
Mia_R
7 minuter sedan
Svar: 35
Visningar: 1 980
Hund
Akvarietråden V
Svar: 1 464
Visningar: 44 742
Djur
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Jag har aldrig sagt att jag tycker att det är dåligt, jag har sagt att det inte är en absolut sanning. Att man måste förstå hur...
Görel
2 minuter sedan
Svar: 98
Visningar: 7 031
Avel
Besiktning nödvändig?
Hästvård Om du tar över en obruten försäkring så nej, den får inga reservationer (för antar att det är det du menar med anmärkningar) för att man...
Anna-Bella
10 minuter sedan
Svar: 23
Visningar: 1 136
Vård