JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Få en websida inom en "textruta"?!
Få en websida inom en \"textruta\"?!
På min nya sida har jag gjort så att jag har all text osv inom en textruta (span class=box i css). Om det går, så skulle jag gärna vilja ha gästboken inne i denna textruta. HUR ska det isåfall gå till?
Gästboken
som ska in i textrutan på
Mourvens sida
Någon som har ett förslag?
Re: Få en websida inom en \"textruta\"?!
Ingen som har någon idé?!
Du menar att du vill ha det som du har det på andra sidor...rotar runt på min egna sida...vänta lite
...
Hm...mysko. Jag har bara länkat till gästboken och så har den själv lagt sig så att menyn ligger kvar.
Jo, fast du har ju ramar, då är det lätt
Jag får väl länka det till en ny sida så länge och så får jag prova mig fram...
Kropp & Själ
Hej!
Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader.
Jag fick första...
2
3
4
Hundhälsa
Hej alla!
Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan.
Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Övr. Barn
Hej på er alla kloka!
Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips.
Jag har sen en tid tillbaka...
2
Hästmänniskan
Hej!
Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka.
Jag har haft egen häst...
Fri tillgång på torrfoder?
Hundhälsa Gällande magsäcksomvridning så är det betydligt bättre att hunden äter lite och ofta än mycket och få gånger. Risken för...
LaMagia
Idag kl 16:39
Svar: 22
Visningar: 1 557
Hund
Dalmatiner
Svar: 140
Visningar: 5 178
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Ja, jag hade ju sagt detsamma om cairnterrier - att de är lätta som valpar! Och jag tycker väl inte att borderterrier är någon extrem...
Roheryn
Idag kl 13:39
Svar: 935
Visningar: 67 322
Hund