Få in bilder till buke från iPad?

Elisha

Trådstartare
Kort och gott - hur för jag över uppladdade bilder från min Facebook eller blogg etc till buke? Från iPad. Dvs hur klickar man in sig på "egenskaper" och väljer koden på bilden?

Kort och gott - hur för jag över uppladdade bilder från min Facebook eller blogg etc till buke? Från iPad. Dvs hur klickar man in sig på "egenskaper" och väljer koden på bilden?

Jag laddar upp mina bilder på photobucket och kopierar adressen därifrån som vanligt :)

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 158
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag går en kurs i att skriva manus för film och TV. Det program som används heter Final Draft kostar ca 2000 SEK för PC och 150 för...
Svar
4
· Visningar
698
Senast: Myrten
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 195
Senast: lizzie
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 806
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka