Få ut bild av film?

SiZo

Trådstartare
Ja jag har en film helt enkelt, och på ett ställe är hästen lite söt och jag skulle vilja ha en bild av just den bildrutan. Hur gör man det?

Sv: Få ut bild av film?

Det går att göra med ett program som heter FRAPS. Det är gratis och går att hämta hem här. Bara att installera, starta, kör igång videon och trycka F10 (tror jag det är i default) och vips så har du en bild från filmen.

Sv: Få ut bild av film?

Har du VLC kan du använda Ctrl+Alt+S för att ta en "snapshot"(bild) som hamnar i My Documents\My Pictures\ (by default) :)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag skulle vilja - snabbt och enkelt - fixa en hemsida till mitt författarskap och mina böcker. Utan att det kostar en förmogenhet och...
Svar
5
· Visningar
339
Senast: Saigon
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 832
IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
402
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
633
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka