Facebook aviseringar

kem

Trådstartare
Alltså hjälp mig nu, jag känner mig helt handikappad... Facebook har bestämt sig för att ge mig en massa aviseringar om att en vän ska gå på "evenemang nära dig", vilket jag är helt ointresserad av. Men jag hittar inte var jag tar bort detta, så nu undrar jag om nån annan råkar ha koll på det?
 
Alltså hjälp mig nu, jag känner mig helt handikappad... Facebook har bestämt sig för att ge mig en massa aviseringar om att en vän ska gå på "evenemang nära dig", vilket jag är helt ointresserad av. Men jag hittar inte var jag tar bort detta, så nu undrar jag om nån annan råkar ha koll på det?

Det där får jag också! Och personen bor inte ens i närheten av mig :D (Luleå-Stockholm)
Och jag vill också veta hur man får bort det...
 
@Linda8142 Åh äntligen ett förslag! Ska genast testa om det funkar. Fb-logiken är inte alltid som logiken i resten av världen konstaterar jag ännu en gång...
 
Jag klickade på krysset i aviseringen och där fanns alternativet att stänga av det. Jag vet inte om det ser likadant ut i mobil. För min del är det dator som is da shit.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
838
Senast: Unafraid
·
Relationer Om ni ser att någon har ett hårstrå (eller en fiber eller nåt) på sin mat, vad gör ni då? Om någon har en krage som är knögglig - vad...
Svar
9
· Visningar
823
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 518
Senast: miumiu
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 079
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp