Bukefalos 28 år!

Facebook aviseringar

kem

Trådstartare
Alltså hjälp mig nu, jag känner mig helt handikappad... Facebook har bestämt sig för att ge mig en massa aviseringar om att en vän ska gå på "evenemang nära dig", vilket jag är helt ointresserad av. Men jag hittar inte var jag tar bort detta, så nu undrar jag om nån annan råkar ha koll på det?
 
Alltså hjälp mig nu, jag känner mig helt handikappad... Facebook har bestämt sig för att ge mig en massa aviseringar om att en vän ska gå på "evenemang nära dig", vilket jag är helt ointresserad av. Men jag hittar inte var jag tar bort detta, så nu undrar jag om nån annan råkar ha koll på det?

Det där får jag också! Och personen bor inte ens i närheten av mig :D (Luleå-Stockholm)
Och jag vill också veta hur man får bort det...
 
@Linda8142 Åh äntligen ett förslag! Ska genast testa om det funkar. Fb-logiken är inte alltid som logiken i resten av världen konstaterar jag ännu en gång...
 
Jag klickade på krysset i aviseringen och där fanns alternativet att stänga av det. Jag vet inte om det ser likadant ut i mobil. För min del är det dator som is da shit.
 

Liknande trådar

Samhälle På vägen hem idag så kom det fram en man till mig. Han sa att han på väg hem från sitt jobb hade blivit misshandlad och rånad på allt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 189
Senast: Lobelia
·
L
  • Låst
Relationer Jag vill bara veta OM nån har gått genom nånting som var så extremt jobbigt så ni inte trodde att ni skulle klara det men att ni ändå...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
7 014
Senast: Gunnar
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 212
Senast: LiviaFilippa
·
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 755
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp