Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du behöver väl bara byta administratör för sidan gissar jag?Jag har en sida på fb åt min gubbes arbetsgivare (hans företag). Gubben ska nu byta jobb, och då vill jag lämna över sidan till en annan. Hur gör man, kan man öht göra så eller måste de starta en helt ny sida?
Milene
Och hur gör jag då..?Du behöver väl bara byta administratör för sidan gissar jag?
För att lägga till en annan person som admin:Och hur gör jag då..?![]()
Ibland måste man vara vän med den man lägger till.Jag har en sida på fb åt min gubbes arbetsgivare (hans företag). Gubben ska nu byta jobb, och då vill jag lämna över sidan till en annan. Hur gör man, kan man öht göra så eller måste de starta en helt ny sida?
Milene
Fixat. TACK!!!!!För att lägga till en annan person som admin:
1. Klicka på inställningar högst upp på sidan.
2. Klicka på Page roles (vet ej vad den heter på svenska) till vänster.
3. Klicka på edit på personen som du vill göra till admin. Välj i en liten meny som kommer upp. Om personen inte finns i listan: skriv dit den i rutan.
4. Spara.
För att ta bort dig själv som admin:
1. På samma sida, längst ner (för mig i alla fall) syns alla admins. Om jag klickar på edit bakom namnet kommer klickbar text "Remove" upp under personen.
2. Klicka på remove på dig själv.
3. Spara.
Hojta om det är oklart!
Så lite såFixat. TACK!!!!!![]()