Facebook-krångel - nån mer?

athena

Trådstartare
Gah.... jag kan inte gilla, inte kommentera, inte göra inlägg, inte bekräfta vänförfrågningar.

Funkade i morse men inte nu.

Har loggat ut och in. Har testat i mobilen. Samma lika överallt! Är jag bannad :nailbiting:?

Sv: Facebook-krångel - nån mer?

Puh :p. Inte bara jag alltså...

Tyckte det var lite drygt i feeden under dagen så det kanske krånglar för många?

Sv: Facebook-krångel - nån mer?

Jodå, krånglar för de flesta. Står till och med om det i flera tidningar, så problem har de, verkar bara inte vara någon som vet varför. ;)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
744
IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
424
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 638
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar... 2
Svar
27
· Visningar
3 400
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka