Facebook problem..

Status
Stängd för vidare inlägg.
T

Tovie

Jag har ju då som de flesta andra också skaffat facebook, men nu har jag ett litet problem med det. När jag t.ex. ska acceptera en friend request så står det längst ner till vänster i explorer rutan (ni vet där det står att den laddar sidan och sen klar när den är färdig) att det är något fel, så jag kan inte acceptera eller göra något, och det är ju lite trist.. någon som vet vad man kan göra åt detta så skulle jag bli väldigt glad :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 147
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 540
Senast: hastflicka
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 989
Senast: Sasse
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 636

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp