facebook, svart ridå

Monstermom

Trådstartare
cjwnwZr.gif


Ja, som synes ovan. Jag har inte facebook och kan såklart inte använda/se det mesta av vad som finns där. Men företags facebooksidor har jag brukat kunna se, men nu dyker det upp en sådan här svartgrå gardin som först är längst ner i bild och sedan kryper uppåt tills den täcker hela sidan. Är det numera meningen att man inte ska kunna läsa företags facebook heller om man inte är medlem? Det är i så fall synd, många lägger upp tillfälliga förändringar på facebook snabbare/oftare än på sin hemsida numer, verkar dumt om tex plötslig förändring av öppettiderna bara ska kunna ses av kunder som har facebook. Jag tänker inte skaffa facebook och jag fattar såklart att de gör som de vill, men vet någon om det här är något slags idiotisk kampanj för att stressa folk att gå med eller är det en permanent förändring att man inte kan läsa sådana här sidor längre heller?
 
Jag tror jag fått den där , eller i alla fall en liknande. Jag blir bara förbannad och klickar bort sånt.
 
Jag har också fått upp den när jag försöker gå in på någon facebooksida på sista tiden. Jättetråkigt, för jag kommer inte skaffa Facebook men det är smidigt att kunna gå in på tex. Ett kafé som inte har någon hemsida och titta meny och öppettider :down:
 

Liknande trådar

Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 801
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Obs. Känsliga läsare varnas – detta inlägg kommer att handla om mens. Läs ej om du tycker att det är äckligt. Och om du ändå läser...
Svar
0
· Visningar
473
Senast: cassiopeja
·
Relationer Som några av er säkert vet så har jag inte haft den bästa erfarenheten av killar. Nu har jag dock träffat två stycken och mitt huvud är...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 582
Senast: melen
·
C
IT & mobiler Skriver anonymt då jag har ett psyko efter mig och jag vet inte om hon vet att jag är på buke. På FB har jag så att bara mina vänner...
Svar
14
· Visningar
1 484
Senast: Basilika
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp