• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Petra86
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 414
P

Petra86

Bara en undran, kan man avaktivera möjligheten för folk att gilla ens status, foton och liknande?

Jag blir galen när jag får 25 nya notiser från någon som tryckt "Gilla" på allt på min sida...

Sv: Facebook

Jag får aldrig mail när någon klickar gilla. Så det går nog att fixa i inställningarna skulle jag tro.

tror du kan ta bort det från notiserna också, det ska finnas en inställning. fanns iaf förrut. nu hittar jag inte riktigt längre, tar ett tag varje gång dom ändrar designen.

jo, nu hittade jag det. om du klickar på ikonen med notiserna, uppe till vänster, och sen längst ner på rutan som kommer fram, så borde det stå typ "visa alla notiser" (alle benachrichtigungen anzeigen). klicka där, så får du upp en lång lista på alla. till höger kan du då markera eller avmarkera vilka händelser du vill ska komma upp bland dina notiser. hoppas du reder ut det.

mejl kan man bli av med genom att gå in under konto, uppe till höger, kontoinställningar, notiser, och sen avmarkera dom olika valen för mejl.

sen när blev jag en facebooknörd?

men vafaan, jag är inte säker på vad det heter på svenska, så då skrev jag vad det står på min facebook utifall att. det finns faktiskt folk som pratar tyska, tro det eller ej! nu ska du inte vara sån ;)

Men va fasen, måste jag stå ut med den totalt onödiga funktionen då. =( Jag blir tokgalen när vissa trycker "gilla" på allt jag lägger upp...

Men vad irriterande. Jag såg att du skrivit den här tråden för ett tag sedan, och nu har mina "gilla" börjat visas igen, och när jag skulle ta bort det så har den funktionen försvunnit? :confused: :mad:

Förrut fanns den ju som sagt under "Visa alla händelser", men nu verkar den inte finnas alls. SJUKT irriterande.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
346
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen... 2
Svar
22
· Visningar
1 665
Senast: Rie
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
749
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 903
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Syringomyeli eller något annat?
  • Akvarietråden V