MiaMaria

Trådstartare
Vet inte om jag lägger detta rätt nu, men gör ett försök...

Jag blir inte klok på FB. Har en vän som hela tiden lägger in saker som jag inte orkar läsa/titta på. Jag vill inte blocka henne helt, men jag vill inte se hennes inlägg. Går det?

Sv: Facebook

Jajamen!
Gå in på hennes "flik", i högerkanten på ett av hennes inlägg.
Där kan du välja olika "prenumerationslägen" - välj "Bara viktiga inlägg" eller "Avsluta prenumeration" eller "Sluta prenumerera på statusuppdateringar från XXXXXX"

Klicka och njut av friden.

Sv: Facebook

Ännu bättre är att öppna vännens profil och hålla muspekaren över knappen vänner till höger om vännens namn. Där har du en massa olika inställningar.

Liknande trådar

Samhälle Jag vet inte riktigt hur jag ska tänka och känna, men spontant känner jag mig allt lite rånad, men kanske borde jag känna mig stolt... 2
Svar
36
· Visningar
3 370
Senast: Cambrie
·
Fritid Visst har vi några här som är bra på Photoshop? Det är en sak som jag inte riktigt får till på ett snyggt sätt. Jag har en bild som är...
Svar
6
· Visningar
426
Samhälle Varför anser du att det är viktigt att följa nyheter? Vad tänker du att folk som inte följer nyheter missar? Jag slutade med nyheter... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 576
Senast: Milosari
·
Fritid Ordinerad vila fram till MR den 20 februari, och jag har bara 600 sidor kvar av min bok. Hjälp! Vill inte titta på TV eller doomscrolla...
Svar
10
· Visningar
658
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår