Facebookfråga

alazzi

Trådstartare
Om jag tar bort en person som "vän" försvinner då vår konversation? Jag har skickat ett pm till en person som jag fortfarande inte har fått svar på och jag vill att personen ska läsa meddelandet innan jag blockerar personen.

Sv: Facebookfråga

Troligtvis inte eftersom du kan skicka meddelanden även till de som inte ligger på någon vänlista. Förutsatt att personen inte stängt av den funktionen och enbart accepterar pm från vänner/bekanta.

Konversationer ligger kvar vad jag vet. Jag har till och med kvar konversationer med folk som tagit bort sin facebook-profil. Då står det bara "Facebookanvändare" som avsändare på dess meddelanden.

KL

Rotar fram en tidigare FB-tråd för att haka på en fråga:

Ni vet den där övrigt-mappen där meddelanden från ickevänner hamnar - vad heter den i den engelska versionen?

Ni vet den där övrigt-mappen där meddelanden från ickevänner hamnar - vad heter den i den engelska versionen?

Den heter "Other". Du hittar den om du klickar på Messages och sen ovanför vänsterspalten där du ser de PM konversationer du haft står det Inbox och Other (Inbox är alltid förvalt).

Liknande trådar

IT & mobiler Det är nämligen så att jag blockerat en person på SMS och telefon av olika anledningar. Om jag avblockerar personen, kommer de...
Svar
0
· Visningar
382
Senast: Tilde789
·
IT & mobiler Försöker hitta information om hur man utan att blockera en person kan ställa in så att man inte får några notiser från den människan...
Svar
3
· Visningar
518
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 399
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
736

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka