MissFideli

Trådstartare
Jag har flera saker på jobbet som jag anser är åt helvete, men där vårt huvudskyddsombud (Kommunal) inte tar i med hårdhandskarna. Nu ger jag upp och vill hoppa över honom för att se om nått kan hända. Men var vänder jag mig då?

Du vänder dig högre upp i Kommunal och kontaktar som ptr säger det Regionala Skyddsombudet..... Sedan måste ni på företaget också se till att välja nya ombud om de inte driver era frågor.....

Du vänder dig högre upp i Kommunal och kontaktar som ptr säger det Regionala Skyddsombudet..... Sedan måste ni på företaget också se till att välja nya ombud om de inte driver era frågor.....

Har du nått namn? Hittar inget på hemsidan.
Intresset för att jobba fackligt hos oss är skralt, svårt att rösta in nån annan när ingen vill.

Har du nått namn? Hittar inget på hemsidan.
Intresset för att jobba fackligt hos oss är skralt, svårt att rösta in nån annan när ingen vill.
Nej har inga namn. det är så länge sedan jag var aktiv hos Kommunal (unionen numera för mig som tjänsteman) men om du ringer Kommunal Mitt:s växel och förklarar ditt ärende så kan nog de koppla dig vidare.....

Liknande trådar

Skola & Jobb Min man jobbar som personlig assistent i ett privat företag. Han har varit på samma jobb i snart fem år, och blir då sjukt utnyttjad...
Svar
18
· Visningar
1 065
Skola & Jobb Idag är det bussförarens dag 🥳 Jag är ledig, men hoppas ni andra får extra uppskattning från arbetsgivare och resenärer idag! Är det...
Svar
10
· Visningar
366
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Det kan vara så att jag har jobb på gång som allt-i-allo/vaktmästare. Idag var jag där för andra gången och träffade killen som ska...
Svar
10
· Visningar
1 045
Senast: Cambrie
·
Skola & Jobb Jag vet att detta är en fråga som ligger många varmt om hjärtat och kan förstå varför. Men för mig är det ingen självklarhet. Frågan är... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 064
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka