Fäller en massa??

I

icanfeelit

Pappas katt fäller mycket och har gjort det under en lång tid nu , kan han behöva vitaminer eller vet du/ni vad det är??
Katter brukar väl inte fälla så länge kanske är runt 1½ månad nu som han har fällt.:confused:
 
Sv: Fäller en massa??

Min katt fäller också massor och har gjort det ett bra tag. Känns som det är ett under att hon fortfarande har någon päls kvar ;)
 
Sv: Fäller en massa??

Katter fäller året runt hela livet. ;) Vissa perioder fäller de mer och andra mindre, men katten kommer aldrig sluta fälla.

/Erica
 
Sv: Fäller en massa??

Katter fäller året runt hela livet. ;) Vissa perioder fäller de mer och andra mindre, men katten kommer aldrig sluta fälla.

/Erica

Okej... det är bra att veta , nu slipper jag fundera på iaf han behöver mera vitaminer i sig.:)
 
Sv: Fäller en massa??

Min katt fäller också massor och har gjort det ett bra tag. Känns som det är ett under att hon fortfarande har någon päls kvar ;)

Ja det känns så lite här okså han fäller massor , så ibland tänker man ju att det är ett under att han har päls kvar:laugh:
 
Sv: Fäller en massa??

Samma med min, han blev dock bättre efter att jag la till ett annat foder tillsammans med friskies som han åt innan samt att han får rått ägg och blir borstad relativt ofta :)
 
Sv: Fäller en massa??

Jag brukar rulla min katt med en klädroller x) Hon älskar det. :)
 
Sv: Fäller en massa??

Jaa :d Räcker ju med att rulla den över kroppen på henne fram och tillbaka en gång så är den täckt av päls sen.
 
Sv: Fäller en massa??

Precis :D Och så kan man hålla på tills hela rullen tar slut, ändå är det lika mkt kvar :rofl:

Pälsbollar! :love:
 
Sv: Fäller en massa??

Haha låter kul :D, kanske man ska pröva men det går åt många klädrollar åt katten då ;) :rofl:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
2 846
Senast: Sel
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 154
Senast: Sassy
·
Katthälsa Jag har två katter, Göte 10 år och Igor 9 år. Göte har behövt flera turer till veterinär sista tiden då han skadats och därefter fått...
Svar
5
· Visningar
971
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 098
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp