Fälttävlan...

Z

Zandra_91

Någon mer än jag som älskar fälttävlan..? Kanske för att jag tycker om att rida ute i skogen och dessutom ÄLSKAR hoppning...
 
jo självklart är det kul o få tävla mångsidigt. sysslar själv me fälttvln o hopp.
 
Falttavlan ar mycket roligare an vanlig banhoppning!! Jag sysslar med bada.
Tyvarr finns det fler hopp-tavlingar an det finns falttavlingar.
Falttavlan ar roligare for att det ar mera galopp i det hela. Det tar ca 2 minuter att ga runt en hopp-bana, medans det kan ta 40-50 minuter att ga runt en falttavlansbana, vilket ger mer valuta for pengarna!! :D
 
Själv rider jag inte fälttävlan, men jag o en kompis har typ byggt några hinder på en stig i skogen, och min dröm(hemlig) är att få rida fälttävlan när jag blir större o får en egen häst...

Ta en risk, lev livet, imorgon finns du kanske inte
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Rider du fälttävlan på H100 eller 2* nivå? Då kan du vara med och kvala till Stora Enso Riksmästerskap i fälttävlan 2024!
Svar
0
· Visningar
92
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
617
Senast: Ajda
·
Tävling Sitter och tittar på V75 och i avd 3 så körs häst med nummer 1 av en idiot. Och studion går BANANAS och skäller i 5 min om hur korkad...
Svar
3
· Visningar
1 120
Senast: BornAgain
·
  • Artikel
Hästnyheter Kristianstad International Eventing fortsätter att positionera sig som tävlingsarrangör. Vid årets påskmeeting kommer det för första...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp