Fälttävlan...

Z

Zandra_91

Någon mer än jag som älskar fälttävlan..? Kanske för att jag tycker om att rida ute i skogen och dessutom ÄLSKAR hoppning...
 
jo självklart är det kul o få tävla mångsidigt. sysslar själv me fälttvln o hopp.
 
Falttavlan ar mycket roligare an vanlig banhoppning!! Jag sysslar med bada.
Tyvarr finns det fler hopp-tavlingar an det finns falttavlingar.
Falttavlan ar roligare for att det ar mera galopp i det hela. Det tar ca 2 minuter att ga runt en hopp-bana, medans det kan ta 40-50 minuter att ga runt en falttavlansbana, vilket ger mer valuta for pengarna!! :D
 
Själv rider jag inte fälttävlan, men jag o en kompis har typ byggt några hinder på en stig i skogen, och min dröm(hemlig) är att få rida fälttävlan när jag blir större o får en egen häst...

Ta en risk, lev livet, imorgon finns du kanske inte
 

Liknande trådar

Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
617
Senast: Ajda
·
  • Artikel
Hästnyheter Kristianstad International Eventing fortsätter att positionera sig som tävlingsarrangör. Vid årets påskmeeting kommer det för första...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Gunnar
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva era tips på hur man hanterar sin nervositet när det kommer till tävling. Jag tävlar både hoppning, dressyr &...
Svar
11
· Visningar
1 468
Senast: Milosari
·
Tävling Hej! På vilken nivå är dressyren och hoppningen på fälttävlans SM? Jag har försökt läsa mig till det, men förstår det som att...
Svar
1
· Visningar
1 040
Senast: hamilton1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp