Fängelse för hästhandlare

Sv: Fängelse för hästhandlare

Ja det var ju ett helt okej straff. Visste att hon inte skulle komma undan denna gången.
 
Sv: Fängelse för hästhandlare

Kl

Hon har ju varit häktad sen november så vid midsommar är hon väl ute igen...
 
Sv: Fängelse för hästhandlare

Frågan är om hon inte redan är det då jag sett henne härja på FB så sent som igår. Jag blir så äcklad.
 
Sv: Fängelse för hästhandlare

Ja fast hon skrev på FB igår att hon skulle ha gott om tid att skriva en bok. Så hon kanske är ute temporärt?
 
Sv: Fängelse för hästhandlare

Jag tror hon sitter där hon sitter.
Hon har bara inga restriktioner längre, dvs nu får hon meddela sig med yttervärlden igen.
 
Sv: Fängelse för hästhandlare

Jag såg det, och hon var tydligen på väg till Belgien.
Undrar om hon ska hämta nya hästar och hundvalpar...
 
Sv: Fängelse för hästhandlare

När det gäller mindre allvarliga brott, dvs inte mord etc så brukar verkställningen inte ske omedelbart, utan det kan dröja innan den dömde får plats på antalt
 
Sv: Fängelse för hästhandlare

Ja, det är jag medveten om. Men det händer, trots allt, att det finns platser på vissa anstalter.
 
Sv: Fängelse för hästhandlare

När det gäller mindre allvarliga brott, dvs inte mord etc så brukar verkställningen inte ske omedelbart, utan det kan dröja innan den dömde får plats på antalt

Fast inte brukar man få åka utomlands då!
 
Sv: Fängelse för hästhandlare

Jag var helt övertygad om att reseförbud och indraget pass skulle gälla i sådana fall!
 
ett besök på facebook visar att hon är i sverige igen.. finns det någon som vet vad som händer nu? hon blev häktad och har sen spenderat tid i olika länder, men ska det bli rättegång, finns det några datum..?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter En kvinna i Skåne fick in nästan sex miljoner kronor för medverkan i olika hästaffärer på konton hon disponerade. Men hon hade ingen...
Svar
0
· Visningar
770
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Hovrätten fick bakläxa av Högsta domstolen för domen mot hästprofilen som dömdes till sex års fängelse för bland annat våldtäkt mot barn...
Svar
0
· Visningar
837
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Hovrätten över Skåne och Blekinge skärper straffet för den hästprofil, som i Helsingborgs tingsrätt dömdes till fängelse i fem år för...
Svar
2
· Visningar
1 278
Senast: valegro
·
  • Artikel
Hästnyheter Hovrätten får baläxa av Högsta domstolen för domen mot hästprofilen som dömdes till sex års fängelse för bland annat våldtäkt mot barn...
Svar
2
· Visningar
1 398

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp