Färg i stallet.

Empalie

Trådstartare
Kulör och så är klart men vilken sorts färg ska man ha? Funderar sedan på att måla färgen och sedan stryka med ngn typ av hårdlack över, finns det ngn som har gjort så?
Jag vill ha en så slittålig yta som möjligt som helst avskräcker lite från gnag och har en hård yta. Tacksam för hjälp!:laugh:
 
Sv: Färg i stallet.

När vi skulle måla ett stall där jag hade min häst så tipsade min pappa (som är målare) om golvfärg, vilket vi också använde. Det är slittåligt :)
 

Liknande trådar

Anläggning Jag behöver hjälp känner jag. Har varit i min lokala färghandel och försökt köpa färg till stallet men får olika svar av personalen. Jag...
Svar
9
· Visningar
627
Utrustning Nu behöver jag er hjälp igen. Jag är på jakt efter ett par jympadojjor att ha i stallet. Säkra stallskor för ridning har jag redan...
Svar
17
· Visningar
1 062
Senast: Buck
·
Hemmet Hjälp mig hitta en fin färg till hallen! Är en långsmal hall utan eget fönster, således måste färgen vara ljus. Har en inbyggd äldre...
Svar
6
· Visningar
1 025
Senast: cewe
·
Hästmänniskan Hej alla! Jag började rida någongång runt 2018 och red fram tills maj 2021. Var otroligt aktiv i stallet och gick flera hästkurser...
Svar
8
· Visningar
1 102
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Skällande små hundar, ägarnas fel?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp